יום שבת, 9 ביולי 2011

חלומות צריך להגשים !

אני לא יכריח אתכם להשתנות , לא מחייבת אתכם לקרוא זאת . אבל תנסו להשכיל משפט אחד ותחוקקו אותו בלבכם כי זה יהיה שווה את זה .
אני לירון , נערה פשוט ומתבגרת בת 16 חייה את החיים .. רק בסטיגמה שונה מהרוב .
אני לא צריכה להיות מפורסמת כדי שכולכם תקראו את זה, מי שבאמת רוצה להבין משהו על החיים שלו ,מוזמן לקרוא מהלב .
בחיי אני עוברת המון דברים, לא בהרכח שליליים אבל בואו נודה.. לאף אחד אין חיים מושלמים . בחיים שלנו יש קשיים סך הכל אבל זה צעד מהחיים שלנו שנהיה יותר גיבורים,בעלי משמעות,שנהיה אנשים בעלי עקרונות .
אולי יש כמה נפילות אבל העליות הרבה יותר גדולות מהנפילות ,העליות בעלות משמעות, להעליות שלנו יש הצלחה,שמחה וזה כרוך באושר !
יש לרובנו חלומות מאוד מורחבים , לא משנה באיזה גיל אנחנו .. תמיד יש את החלום הקטן גם כשהוא בקצה המנהרה .אני חושבת שאם יש לנו חלום ? אנחנו צריכים ללכת לקראתו , לעשות כל מה שיידרש כדי להגשים אותו גם אם מדובר בצעד קריטי ונטול כובד . אין משימה בלתי אפשרית יש רק גורמים מעכבים .. בזה אנחנו נלחמים בסטיגמה שאנחנו צריכים לחיותת במחשבה של " לא זה לא ייקרה,אני לעולם לא אצליח " מתוך בא זה בא לרובנו ?מאיזה פחד שמסתתר לנו מתחת ללב ופוחד לצאת ?
ניסיתם לחשוב .. מה אם תצעדו צעד אחד בשביל עצמכם ולא למען אחרים ,פעם אחת .. רק כדי להרגיש איך זה להיות מישהו שהצליח בחייו . אין לכם מושג איזה הרגשה טובה זה לדעת שהצלחת !
כאשר שוחחתי עם אלון גל [ כן .. זה שיש לו את התוכנית "משפחה חורגת" ] הוא אמר לי בפירוש "בחירות בחיים הן לא בין טוב לרע או בין נכון ללא נכון , לרוב מוחלט של הבחירות יש מחיר כבד כך או כך .אין תשובה נכונה, רק הבנה אם את מוכנה לחיות או לא . " פה למדתי עוד משהו בחיים .. שאם אנחנו רוצים לעשות משהו .. ולהצליח בו אנחנו צריכים להחליט בעצמנו , זה תלוי בהמון נטל , כמובן .. אבל בואו נסכים שעדיף את זה מאשר להשאר אדישים בחיינו .
מבינים את העובדה שכל שניה,דקה,שעה שעוברת בחיים שלנו לא תחזור
אני חושבת שקיבלנו את החיים כדי שנהיה מאושרים ושנדע להגשים את החלומות שלנו , גם אם זה חלום קטן תמיד טוב להגשימו .
גם אם בעיני אחרים אין לו משעמות,תמיד טוב שבעיניכם יהיה לו משמעות .
אנחנו צריכים לדעת לא לוותר,ולהמשיך לחלום.
וגם אם מה שרצינו עדין לא קרה , אל תדאגו הוא יבוא , אבל תלמדו גם את דרך הסבלנות
הדרך שאומרת לנו,יהיה טוב,זה יבוא בסופו של דבר,
המפתח לדבר שאתם רוצים כ"כ,יגיע אבל תלמדו לחכות..
בשביל החלומות שלנו תמיד טוב להיות לכמה זמן עם עצמך,בחיפוש אחריך .
לדעת יותר טוב מי אתה, בלי שאחרים יגידו .
שתרגישו להיות איך זה אני עם עצמי , עם המחשבות שלו , לא משנה לאן הם ייפרחו המחשבות .
אבל העיקר תדע שזו החשיבה שלך ,
האמת שלך , הרוגע,השלווה,השמחה,התקווה שלא נגמרת .
להסתכל על החיים מנקודת מבט שלך ולא אחרת .
להכיר אותם יותר ,לפעמים החיים מראים לנו רמזים שאנחנו לא שמים לב אליהם .
כי אנחנו מסונוורים או מאושר או מעצב , ולבסוף נחזור על אותה טעות כמה פעמים ולא מבין למה .
אבל כאשר נדע מהי הטעות,יהיה מאוחר מידי .
לכן תמיד טוב לעשות מה שאפשר למנוע .
לכו עם הלב שלכם , לא עם המוח לא עם מה שנשמע הכי פשוט ,קל והגיוני .
עם הלב -הלב זהו הכח הכי הכי חזק.
הסברתי לכם ב"קצרה" על החיים גם כדי שתדעו איך אתם יכולים להגשים את החלומות של עצמכם,ולדעת כמה אתם קרובים כדי להגשים את החלום .
כתבתי לכם את זה בהמון אהבה♥
אני רוצה לתת לכם משפט לסיום .
"הדרך דרך ארץ והשמיים גם אם הם הגבול מאחורי העננים הם תמיד כחולים"♥
נפגש בפוסט הבא, וחשוב לי שתחוו חוות דעת גם אם זה לא עדין .. אני מוכנה לשמוע הכל . ( :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה